Mys till Ghost Whisperer

Har blivigt klar med hemtentan för so:n o ska nu bara visa filmen om boken "Ingen väg tillbaka" för Johannes!! I morgon ska jag göra idrotts saken o sen är jag klar! Så jävla gött!! Lite stolt över att alla bilder som är med har ja tagit själv :) haha, bra blev dom också men aja, får la se va alla tycker på torsda ;) Blir även att gå till tandläkarn på torsda också för att kolla om man behöver tandstälning.. inte så jättre roligt men får la se va som händer :) På fredag blir det nog att Ebba kommer hit eller så drar man till Ebba, på lördag kan de bilr att dra hem till Johannes med lite folk :) sedan hem till Ebba eller Emy med myskväll<3 Riktigt najs asså :) Dagen har la vart rätt bra, vart dock sjukt trött i morse men vart bara att gå upp o gå till bussen. Nu väntar ja på att min pojke ska plugga klart o ringa så ja får prata lite med honom! Saknaden är stor men om lite mindre än tre veckor så åker ja ju dit så ;) Sedan är det en två veckor så kommer han igen, sen jul o nyor då jag antagligen kommer åka upp :) kommer nog stanna en vecka eller så (har ju ett år då så). Men vi får se, inget är ju bestämt än ;) Just nu är mitt största problem JULKLAPPAR!! Hur har dom tänkt att ja ska kunna köpa julklappar för 300kr? men som tur är har man farmor så kommer nog kunna hjälpa till lite där o käna lite:) haha, de e tur att farmor o farfar finns ;) Nu ska jag kolla ett avsnitt Ghost Whisperer o myssna ner mig i man data stol, Puss på er♥

Var ju tvungen att ta lite bilder till filmen.. så här kommer ett litet smakprov, haha, skoja men en bild iaf ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0