Ny header!

Såå, de tog en stund o fixa storlek och så... men nu är den uppe :) Tycker ni? känns som om jag skulle fixat hörnen där uppe o rundat av dom typ men jag vet inte.. Vi får se om ja fixar det snart ;)
Vart en riktigt go dag ida :) haha, många skratt osv. Vart dock riktigt trött i morse.. satte mig upp i sängen o då ringer min pojke så blev att prata honom en stund innan hans tåg gick, Sen blev det stressa o gå till bussen tio min tidigare bara för att ja skulle kunna ta de lungt :) Ist för att springa på 4min så gick ja på typ8 så kunde ta de lungt ;) haha, nej men aa. Fick hela bamba att skratta ida vilket känndes ganska bra faktiskt, dock hade det känns bättre om dom inte skrattade åt mig (Malin ställer sig upp, då går Anders o drar undan stolen så när Malin sätter sig igen missar hon stolen o sätter sig på golvet) men man får bjuda på sig lite ibland ;) haha, sen hände lite andra roliga saker som ja nog inta ska skriva om här Ebba;)♥ sen belv de massa blondinskämt sen sv o sen hem. Hemma blev de prata lite men älsklingen, kolla några avsnitt av Ghost Whisperer (min andra drog) plugga osv. Nu skriver man lite med Fella (en av dom goaste tjejerna ja träffat). Snart blir det att äta något också o sen ett avsnitt Ghost Whisperer igen? och sen sova♥  Det kanske kommer komma dagens låt senare men vi får se Puss♥

Vilken är bäst?

eller

eller?


Komentera o säg vilken ni tycker är bäst :)

Kommentarer
Postat av: Rasmus

den högst uppe <33333

2011-11-08 @ 19:38:32
Postat av: claudia

den sissta :D

2011-11-08 @ 19:41:01
URL: http://claudiiasfoto.blogg.se/
Postat av: Evelina

Den sista :)

2011-11-08 @ 19:48:33
URL: http://hermosa.bloggplatsen.se
Postat av: Ebba

Den högs upp :)

2011-11-08 @ 19:59:58
Postat av: fella

högst upp, haha nu blire svårt för dig att välja ;)

2011-11-08 @ 20:37:57
URL: http://bighappysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0