One Piece?

Hemma efter en riktigt bra måndag (iaf skolan) haha, många skratt om man säger så ;) När man sedan kommer till mamma en stund så får man en råsa one piece, fake men ändå! haha, kommer typ bara ha den vid datorn men ändå ;) Sen blir man även kallad bambatant av Fella? haha, tjejen har fått för sig att hon ska lära sig göteborska..? vet inte om det går så bra menmen... Haha, tror hon gjorde min dag ida med när hon frågar om  vi ( ja o älsklingen) vill följa med henne, någon mer o abbe o julhandla. Svarar att vi får sen med pengar osv. Fem minuter senare får man ett sms att hon inte komemr hänga med iaf för hon ska köpa julklappar till abbe o om han är med kan hon inte göra det. Haha, dog lite där Fella ;) Fick även en uppgift ja ska göra i no:n så ja kan höja mig, lite gött faktiskt. Kommer ju kunna plugga rätt mycket nästa vecka då ja har prao så det kommer nog gå bra ;) Nu sitter jag o myser i min one piece o ska kolla på ett avsnitt Ghost Whisperer, börja med ett som ja inte såg klart igår så.. sen blir det plugga, hjälpa fellisen med hen header osv. o så klart prata med värdens underbaraste pojke♥ Han är grymt saknad men ca tre veckor kvar så :) Puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0