Pankakor i Bamba!

Är i skolan nu, hade en halvtimma på mig att käka frukost o allt innan ja var tvungen att springa till bussen men han :D Mobilen fucka så alarmet ringde inte.. lite surt menmen. Sista dan i skolan ida, sen är de två veckors prao då man börjar 11 ena veckan o 10 andra. Rätt chill;) efter de är de bara två veckor kvar så e de jullov!! Senare idag blir de no redovsningar.. talangjakt, hem till Ebba eller Ebba hem till mig? film med familjen o sängen. Behöver verkligen sova, inte gjort de riktigt på hela veckan så :) Frida kommer nog gästbligga också! skulle göra en snygg bild till henne men photoshop har slutat fungera.. får fråga abbe om han kan vara snäll o hjälpa mig lite med de :) Inte idag då, älsklingen, abbe, fella o alex ska på IT Gymnasiets lan.. i örebro då ;) Kommer nog inte bli så mycket blogg ida, om jag hänger med Ebba hem eller tvärt om så blir det att prata massa med henne! Haha, kan vara skönt att prata av sig lite ibland ;) ska försöka updatera med senare Puss♥

Juste, pankakor i skolan ida! får ju riktigt äkliga eftersom jag är laktosintolerant men ska se om jag kan ta några vanliga..Här kommer jag Barbro... haha ;)
Mina har ju konsistensen av gummi o smakar popkorn o ägg?


älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0