rätt go da?

Ska snart börja plugga lite. Ska ladde ner en film med tänkte jag :) Vart en ganska go da ida faktiskt, börja ju 11 o sen sluta man kvart i tre? skulle ju vart där till fem menmen, klagar inte ;) Han gå o prata med farmor en stund också. Hon är ju hemma nu så ska antagligen dit i morgon o hjälpa till med lite städning osv. kanske får lite pengar till julklappar då men  vilket vore bra ;) Är så sjuuukkkktt sugen på godis? kan vara för att man går runt i en godis butik hela dagen men ändå.. så j*vla sugen? haha, tror ja ska gå o ta en citron eller något? har ju bestämt mig att inte äta godis på vardagarna vilket gått sådär hittills.. mer om de tar vi nån annan gång;) Måste fråga abbe om han kanske kan hjälpa mig med photoshop ida med, de har ju slutat att fungera o vill fixa lite bilder där osv. Dagen låt kommer npg senare också :) Nu måste ja börja med idrotten men ni får ha det så bra Puss♥



Även om vi bråkar så älskar jag dig lika mycket än då, älskar dig syster♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0