Rubrik?

Ny duschad sitter ja nu i köket för att plugga. Måste göra klart idrott saken som ja sa i förra inlägget :P Skrivit tre meningar på fyra veckor men de ska nog gå bra ;) Måste ut o sälja backformar för klassen sen. Blir nog att springa över till farmor lite snabbt bara tror ja ;) haha, Har vart en okej dag ida, lite  bra saker o lite som inte var lika bra menmen, de e så det är :) På lunchen var man med Ebba o Emy osv.. Skulle ju spela in musik video på musiken o ebba gick verkligen all in om man säger så ;) HAHAHA, ebba.. hon är söt, fast de känns lite konstigt när hon säger att jag ska ta av mig mina byxor måste jag säga.. aja, filmen vi såg ida, American History X var faktiskt rätt bra. Gillade dock inte några scener men aja ;) Ska börja plugga nu så ja blir klar någon gång:) Dagens låt kommer nog senare, Puss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0