En liten Malin..

En trött Malin ska strax ta o lägga sig i sin mysiga säng o sova, men först lite om dagen! Vart riktigt jobbigt att gå upp så blev lite stressigt menmen ;) i skolan så va de so/sv först o sedan så blev det att gå till bussen mot stationen o ta tåget till kållered för att besöka undomsmotagningen med klassen. Dom pratade om typ samma grejer som när ja va där för p-piller, skilnaden var typ bara att hon berättade mer om va dom gjorde där osv. Annars var det samma. Efter år blev det en snabbis in på hemmakväll där några köpte lite godis osv. o sedan blev det ta tåget tillbaka för att ha matte. Ve en go lunsh med massa prat o muffin ;) gick o hämtade muffinsen som inte blev sålda igår, vart några kvar så :) sen blev de att se näst sista av snittet av Band of Brothers. Haha, tror de va de bästa avsnittet hitils? aja, riktigt bra avsint iaf :) Efteråt följe man med hem till ebba där det blev många skratt haha, 

Malin o Ebba äter upp dom sista muffinsen. Malin tar en..
Malin "Ebba, fans de inte fyra kvar?"
Ebba " Jo men dom ligger vell där? under allt papper?"
Malin " Ebba, den e tom, inga muffins"
Ebba "okej, erkänner. Dom va goda så åt uppdom..."

asså hon e underbar, just telling you. Blev att vi spelade några låter sen så kom mamma o hämta så blev det en tripp till sjukhuset för att träffa värdens bästa farmor. Svårt o förklara hur mycket min farmor betyder. När jag var liten så bodda jag nästan där. Farmor är nog den som står mig närmast i min släckt. När ja var liten o arg på mamma o pappa så tog jag min lilla pippi väska o la ner alla mina favotit leksaker o sa att jag skulle flytta till henne. Sen sprang jag över gräsmattan o knackade på på hennes glasdörrar så kom hon o öppna så sov jag där, dock kom alltid mamma eller pappa o hämtade mig senare men iaf :) Sen när man är/var sjuk så ligger ja alltid i soffan o pratar med farmor i telefon. Hon är värdens bästa farmor o jag älskar henne, o ch farfar så klart ;)♥ aja har sett några avsnitt Ghost Whisperer nu, dock har jag sett nästan alla på första sesongen, änsålänge har det varit tre /fyra ja inte sett men ja har ju några avsnitt kvar. Snart har man ju andra också så då vlir man en glad o lycklig tjej igen ;) haha, skoja:) E lite mer än tre timmar kvar nu så blir att ladda hem resten i morgon. Ska gå upp ganska tidigt då också, ska fört åka en snabbis till mormor o hämta något o sedan vidare till öppethus på IT gymnasiet som jag hoppas att ja kommer gå på nästa höst, men vi får la sen hur de e i morgon ;) aja, efter de blir det att handla lite kläder o kankse vara med Sofia en stund? vi får se, har lite skolgrejer jag måste göra klart i helgen så.. men aja, ska såva nu! är sjukt trött så lär behövas ;) Hoppas ändå att min pojke kommer ringa o väcka mig men vi får la se? haha, aja, blev ett långt inlägg känner jag? men det får la vara så ibland ;) sov gott nu alla, Puss♥


en liten Malin för länge sen...

Kommentarer
Postat av: mamma till Freja

Hejsan :) Va gärna med i min tävling om dagens blogg ;)

http://sense.myshowroom.se/vill-du-bli-dagens-blogg-3/

Ha en fin fin lördagskväll! Kram

2011-11-12 @ 17:09:15
URL: http://sense.myshowroom.se
Postat av: M*

- <3

2011-11-12 @ 17:24:29
URL: http://ILROMANISTA.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0