IT Gymnasiet, here I come

Lyssnar lite på musik o väntar på att andra säsongent lite av Ghost Whisperer ska laddas ner klart :) Dagen har vart rätt bra, var ju på öppethus på IT Gymnasiet. Vart riktigt grymt, lätt att det blir första handsvalet. Haha, blev helt kär i en av väggarna som var helt RÅSA!! hur awesume är inte de ;) haha, sen blev det in till stan för att kolla jacka. Hitta en men kommer inte få den, delvis för pricet o lite annat men den kändes verkligen som jag så blev lite besviken men aja, that´s it! Min pojke har åkt till örebro för att festa  med några kompisar så (lite orolig är man, mamma skrämmer ju upp en så..) har inte blivigt att prata med honom så mycket ida. Inte på hela helgen faktiskt :O imorgon så tror ja inte de blir så mycket heller, han kommer antagligen sova heladan så får roa mig själv ;) haha, nej men :) funderar på att ringa nån kompis o dra ut o fota? o sedan plugga.. (man måste ju anstränga sig lite så man kommer in), man får se hur han mår, haha :) Lite mer än två veckor innan man träffar honom nu! Låter inte så mycket men tro mig, det känns som om det vore mycket längre. Trodde inte man kunde sakna någon så otroligt mycket :/ men aja, lite mer än två veckor går nog ganska fort. Man får hoppas iaf ;) När man är där kanske man hinner träffa Fella en sväng, en av dom goaste tjejerna ja träffat kan jag lova :) Lekt lite i photoshop så lite bilder kommer kanske senare ;) aja, puss så länge♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0