Say On Top

Hemma efter en sjukt flummig dag! längesen man skratta så mycket ;) haha, eller va säger ni Ebba o Emy? skulle ha dratt hem till Johannes  på löradag men blir inte så nu, får vänta till nästa helg :) lite tråkigt menmen, hem till Ebba istället o troligen sova där med :) Vart ju hos tandläkarn ida med, kommer inte få tandstälning :D ska vänta o se om det fixar sig själv:) ska dock dit om två år typ o om de inte fixat sig då så blir de antagligen tandstälning så bara att hoppas nu ;) Snart bilr det att åka o träna lite, sen hem o duscha, ta på sig one piecen o kolla nått avsnitt av Ghost Whisperer. Tror ja ska göra nån smoothie då med, vart sugen på de hela veckan :O Sedan ska jag sova, skulle ju lägga mig tidigt (vilket jag gorde) somna, sedan väckte älsklingen mig så prata med honom en stund. Sen så gick det bara inte att somna? låg o tänkte på massa grejer.. o när man väl somnar (vid 4) så ramlar man ner från sängen? JO det gör man! Ibland undrar jag över mig själv asså.. har en stor säng men ändå ska jag ligga så långt ut i kanten som möjligt? aja, sånn jag är ;) Ska äta strax, uppdaterar när jag kommer hem Puss♥

Så sjukt skön e du :)
Malin: Kan du skicka de du skrivit på facebook typ då?
Carl: Facebook e ute Malin..
Malin: E det vell inte? Vart skickar du de dah?
Carl: Facebook mailen :D
Malin: haha, ja orkar inte med dig Carl..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0