Hemma nu..

Sitter nu i soffan o kollar på Tv med familjen. Har nog inte vart så jobbigt att åka från min pojke förut? men aja, träffar honom om tre veckor typ så... aja. På tåget vart man först ganska lessen osv. men när man sätter på en av filmerna man fick från älsklingen så va de ju bätter ;) Haha, riktigt kul film kommer inte ihåg va den heter just nu och orkar inte gå och kolla häller så.. men vart hack i skivan så.. aja, blev att läsa i fototidningen man fick av älsklingen.
När man kommer hem så har värdens bästa mamma gjort en lite favorit rätt, typ massa kantareller osv. sen har värdens bästa syster gjort muffins till en♥ även fått lite små grejer bla. en pippi- tröja :) Ska snart gå upp och lägga mig i min mysiga säng o se på nån film och ladda ner nägra avsnitt av Ghost Whisperer♥ En av dom bästa tv serierna ja sett!
Imorgon blir det upp tigigt för att åka till gymmet o träna och sedan kanse det bilr att åka in till stan med mamma o kolla på lite kläder. Ska även beställa biljetter till andra december då ja åker till min pojke igen♥ Älskar dig Rasmus♥
Puss på er, mer o helgen med bilder osv. kommer i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0