Not today, but tomorrow?

Ingen bra skoja ida.. Vill ha tillbaka lovet, vill vakna o se min pojke men nej. Andra lektionen var ju sådär lagom kul menmen. Emelie o Ebba blev min räddning haha, ger dig tre kroner i morrn Emy ;) Efter lunch vart de slöjd då man får veta att man har MVG :D mvg- men ändå mvg, right? Efter det blev det att gå till mamma för att senare åka till mölndal. När man kommer innanför dörren så ropar barnen "MALIN", haha :) Sen när man sitter i soffan så ska dom sitta brevid o visa alla leksaker osv. sjukt söta e dom lovar! På vägen dit snacka men med Fia♥ Haha sjukt att man alltid har så mycket att prata om? I mölndal så vart de först keybord..( 3/4 gånger kvar bara nu Malin) sen blev det in till centrum för att kolla lite praoplatser eftersom den jag inte gilla den ja fick menmen. Hade velat vara i en fotostudio med dom hade redan rätt många så vart lite besiken där, men fick i alla fall vara en vecka i DinSko. Lite bättre än två veckor i Hemmakväll tror ja? vi får se :) personalen vekade najs iaf ;) Måste också börja fixa julklappar :S inte långt kvar nu.. aja, har några ideer men vi får se ;) mer om veckan kommer i ett senare inlägg. Måste skrive ne hemtenta om 1900- talet nu o sen blir det att prata med älsklingen o kolla på Ghost Whisperer♥ Om 1,5h har ja hela första sesongen :D lyklig tjej:D Puss på er sålänge, mer om veckan kommer♥

såhär roligt kan man..




vet att jag är vacker.. haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0