Woooohoooooooo frida in the building!!!

Heeeej alla!
minns ni mig? gästbloggade här en gång tidigare för lilla malin. innan jag börjar måste jag bara säga att jag instämmer helt i pannkakorna som malin skrev om tidigare..

Idag ska vi ha redovisning i precis allt man kan tänka sig. no,tyska,matte,so eller a vi har läxor i allt :/
men jaja jag som är en sån duktig flicka har ju självklart gjort alla mina läxor.... hehe kanske missade någon liten tyska här och var men jaja.

Idag ska jag köpa en hårtork. lite random kanske men min har gått sönder och jag klarar mig inte utan en. orka att ingen bryr sig om min hårtork men jag har inget annat att skriva så ni får stå ut. Sedan ska jag hitta på något roooooooliigt! hemligthemligthemligthemligt nej men jag vet inte vad jag ska göra än.

det enda jag ska göra idag som jag bestämt är att gå en lång promenad med min lillalillalilla chihuahua och sedan köpa godisgött och goooo cola. kanske väljer lite julmust nu när julen närmar sig...

hehehehehe jag är inte så jätteseriös om någon undrar.
återigen sitter malin brevid mig och skrattar som en bäver... he-he nej lite lugnare denna gången, skulle säga en ekorre istället.

påtal om ekorre, en gång när jag och stina satt och gungade för x antal år sedan så åt ja ett äpple. sedan kastade jag det bakåt och då satt det en ekorre i trädet som fick det i munnen och ramlade bakåt... ah ni kan välja själva om ni vill tro på det men jag garanterar att det nästan är sant iallafall.

nu bjuder jag på en kanon bild från klassdiscot :D

 

ha det fiint :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0