Frida gästbloggar

Heeeeeeeeeeej alla malins fina läsare :D
jag heter frida och jag går i malins klass. på dagarna sitter vi framför våra tuffa datorer som egentligen är helt värdelösa och vi egentligen bara ser ut som några töntar. men men that´s life :P. hehe nu har vi so/sv? men snart ska vi gå till våran underbara bamba som aldrig har mat så att det räcker.... som tur är har vi ett cafe så vi slipper gå helt vrålhungriga. börja inte i denna sketna skola om du får valet, iallafall inte om du vill ha mat!.....

jaja nog om det malin skrattar som en bäver brevid mig men hon är ändå lika söt! <3 PUSS PÅ DIG MIN FAVORIT MALIN!!!!

HA DET SUPERDUPERMEGA FIIIIIIIIIIINT
/frida♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0