Godnatt nu på er alla♥

Såå, efter en låång dag går jag nu och lägger mig i min mysiga säng♥ love it
Imorgon börjar skoldan 20/15? i 10 så blir soooovvv morgon! Sen efter det ska ja packa, fixa de sista med presenter osv till min älskling o sen blir det DANS!! Ska också lägga mig tidigt i morgon, har förmågan att inte kuna sova i tåg, bussar eller bilar osv så... ladda ner en film till tåget ska ja också göra :) Så den nya Irene Huss ida också, handlingen va grym men slutet va riktigt dåligt måste ja säga... Nu ska ja ta bort sminket o borsta tänderna och sedan vänta på att världens underbaraste kille ska ringa :) Men ni får ha det så bra så länge, sov gott nu alla♥


min prins♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0