Gullig bild ;)

Såå, ligger i sängen o lyssnar på musik nu :) Dansen e så sjukt kul så man vill inte att den ska taslut :( men e bara en vecka kavr till nästa gång nu! :D Fakriskt packat ner de mästa nu, ska lägga ner de sista i mån .Låter typ som om ja skulle vara borta en vecka, haha ;) nej men... hade tänkt lägga in lite mobilbilder från dagen men sladden o datorn vill ju inte sammarbeta så... :( aja, får bli nån annan gång ;)
Saknar min pojke grymt mycket nu men om mindre än 24h så får ja känna hans armar runt mig♥ 
Kommer nog blogga lite innan ja åker från skolan, sen så tror ja inte det bilr något senart på kvällen men ni får väll kika in o se;) aja, puss o gonatt nu alla♥

bjuder på en väldigt charmig bild också, sofia har en förmåga att alltid ta väldigt mongolida bilder på mig menmen ;)



Kommentarer
Postat av: fia

hahaha jag vet är så himla bra fotograf :D

lov u darl hoppas livet flyter på me rasmus :))) <33

2011-10-07 @ 22:37:31
URL: http://sofiafia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0