Jag har..

...värdens finaste kille, en kille som håller om en om man är lessen, en kille säger massa fina saker. En kille som jag vet ken ringa mitt i natten om jag skulle behöva prata, en kille som förstår mig och stöttar mig i allt jag gör. En kille som är ärlig, busig och rolig. En kille som jag har massa fina minnen med. En kille som jag vet älskar mig för den jag är och inte för något annat. En kille som är så otroligt underbar och som jag älskar mer än något annat  på jorden! En kille som bara är min♥

Skrattar du så skrattar jag♥


So much more than just love..♥


Två bilder från helgen :) fler kommer i nästa inlägg! Bilder från discot kommer också snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0