Massa nya ideer!

Lysna på lite musik och fick massa ider till nya bilder :) både till helgen då ja ska få med mig min lille kille o fota lite o sen lite annat. Ska försröka få Ebba, Natta o Julia o några fel allt vara lite modeller, haha ;) Nej men de kommer bli grymt :) Sen på lovet kanske ja åker till kungsör o fotar lite med Fella o Alex? vi får se ;) I kväll blir det disco för 4- 6! Kommer bli awesome ;) Kommer bilder från det med i kväll tror ja :) Beror om de kommer finnas tid att fota osv. menmen ;) Ni som gillade Fridas gästblogg igår, kan lova att det kommer fler, haha ;) lovade att göra en egen kategori till henne, men vi får la se hur det blir med det ;) Nu är det bara 1 dag och mindre än 9h kvar tills jag får träffa min prins igen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0