Så mycket mer

Du har sett mig gråta, du har sett mig glad, du har sett mig arg. Men för det mesta har du sett tjejen jag är på riktigt, tjejen som jag inte vågat visa för någon annan. Du är så mycket mer än bara min kille, du är min bästavän och den underbarste personen ja har träffat. Det finns verkligen ingen annan som dig. Din kyss får hela tiden att stanna, när jag somnar med dina armar runt mig är jag den lykligaste tjejen i värden. Förlåt för att jag gör dig sur, lessen o besviken i bland men jag är inte perfekt. Det är ingen förutom du. Trode alldrig att jag skulle få känna kärlek på riktit, få känna känslan som säger att man skulle kunna göra precis allt för en person. Du är den personen jag skulle kunna göra allt för. Du är den som jag tänker på och somnar med ett lieende på läpparna. Du är den som jag aldrig skulle på något sätt skulle skade eller göra illa. Det finns egentligen inget ord som kan förklara allt det som jag känner när jag ser in i dina ögon, men det närmaste man kan komme än nog "Jag älskar dig". För det göt jag av hela mitt hjärta, du är killen som får mitt hjärta att slå dubbla slag när du säger att du älskar mig, som får hela min mage att bli varm av lycka när du säger att jag är din. Du är den som får mig att gråta för att du säger eller skriver något så otroligt fint. Du är den som jag står och ser efter med trårar som riner ner för mina kinder när jag ser tåget med dig åka. Du är det bästa som hänt mig. Du tar mig som jag är utan att klaga eller pecka ut mina fel o brister. Jag älskar dig Rasmus Lindbäck av hela mitt hjärta♥



Rasmus LindbäckMalin Wallentin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0