Känslan som kallas Kärlek

Älskling, du har blivit hela min värld under dom här nio månaderna som vi varit tillsammans. Jag vet inte allt men jag vet att det jag känner för dig är på riktigt. Jag är så otroligt glad över att du finns, så jävla glad över att jag ibland för vakna upp bredvid dig och kyssa dig på munnen, att jag ibland får se in i dom där gröna ögonen som är så otroligt fina och som jag ibland bara kan drunkna i. Att jag ibland får sitta i ditt knä o se in i dina ögon och det känns som om du ser igenom mig, in i min själ och bara glömma allt runt omkring. Du ställer upp för mig, hur dum jag är, hur mycket klockan än är så vet jag att om jag behöver prata är du inte mer än ett telefonsamtal bort. Varje morgon när jag vaknar berättar du alltid för mig hur mycket du älskar mig. Du frågar varje dag hur jag mår och om allt är helt okej. När jag är ledsen och mår skit är det du som får mig att le. Det går inte att vara sur på dig för du känner mig för bra. Du vet hur du ska göra för att få mig att skratta igen. När vi ska sova så håller du om mig och jag får sova på din arm. Jag har verkligen en av världens finaste killar och han gör mig så enormt glad. Han får mig att gråta av lycka när gör o säger så sjukt fina grejer till mig. Det är svårt att förklara allt jag känner för honom med ord men jag försöker ändå.



Sommar , höst . vår eller vinter spelar inte någon roll?!
Du finns alltid i mina tankar. Rasmus du är mitt allt och jag kan inte beskriva med ord hur mina känslor för dig är.
Du är verkligen det bästa som kan hända en. Du är min bästa vän och jag älskar dig något så enormt mycket!


Rasmus du är mitt allt och om ord kunde säga hur mycket jag älskar dig så skulle dom tre orden inte betyda så mycket längre. Jag önskar att du kunde läsa mina tankar för allt skulle bli så mycket lättare på det sättet.



Det har varit vi i 9 månader idag, det är ganska länge men inte någonting i jämförelse vad det kommer bli.
Haha låter väldigt konstigt när jag säger det så , men jag hoppas ni förstår.
Du ser mig som jag är och det har ingen gjort förut. Jag kan prata och du hör på mig om det är något. Du vet typ allt om mig.


Rasmus Lindbäck, jag älskar dig mer än något annat här på jorden och du ska veta att jag aldrig kommer att glömma dig och du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta. Du är det finaste killen som finns och tack för att jag fick denna stora chansen att ha dig i mitt liv. Du är verkligen en kille som är värd att dö för. Det finns inte tillräckligt med ord för att besktiva allt, bara en liten del av känslan som kallas kärlek.
Kram Malin♥


Kommentarer
Postat av: johannaBengtsson

All lycka till er malin!! Ni vekar så otroligt söta tsm, är sjukt glad för din skull som har hittat någon som du verkligen gillar ;) Rasmus verkar vara en jätte bra kille :D

2011-10-04 @ 19:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0