Sorry för helgen...

Förlåt igen för att jag inte har bloggat under helgen... men var ju hos min fina kille och det blev bara inte så att jag bloggade. aja, under bara helg iaf :) älsklingen fyllde ju 18år i fredas när ja kom. Blev present öppning o senare massa mys, några kompisar till honom kom också över en liten stund. Sen på lördagen så kom också en del av släkten och på kvällen sen blev det film tillsammans med hans familj :) sen igår då så gick vi up ganska tidigt? tidigt för att vara Rasmus iaf ;) och åkte till västerås för att köpa jacka till älsklingen o även hans bror. Belv ingen jacka men ett headsett o en film serie som han kollar på :) När vi var hemma igen så spelade vi Xbox, tror de va Cod men e inte säker? får fråga senare :) sedan blev det att packa och sedan ta tåget hem :( 
sitter nu i hans mysiga tröja som ja fick låna, lyssnar på musik och ska snart plugga!!! engelska till i morgon och no prov på onsdag, även en hemtenta som måsta bli klar till nästa vecka. Har bestämt mig för att ha VG i no så kommer nog bli ganska mycket plugg nu? aja, vi får se hur de blir med det ;) fler inlägg kommer senare idag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0