Älskling ♥

Älsklingen är hemma nu, äntligen. Även om jag inte kan träffa honom så saknar jag honnom ändå sååå häär mycket mer när han inte är hemma, helt sjukt. Pratat med honom i tele. en ganska lång stund nu och kan bara säga en ska "Gud vad vad älskar honom". Han är verkligen helt underbar, blir varm i hela kroppen när jag hör hanns röst.  Saknar honom nu med, mer än någonsin. Saknar att se in i dina ögon och säga att jag älskar dig, hålla dig i handen och känna att ingenting kan skila oss åt, kyssa dig på munnen och känna hur allt runt om kring tyssnar och försvinner. Jag täncker på dig, drömmer om dig varje minut, varje sekund älskling. Du är allt och så mycket mer än jag någonsin drömt om. Jag älskar dig Rasmus Lindbäck ♥ 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0