Bara Min♥

Du är den underbaraste personen ja nåsnin träffat. Du den första som verkligen har bettyt allt för mig. Jag är så jävla kär i dig, jag kommer göra allt för att få ha dig kvar, kvar hos mig. Du har blivigt min drog och jag kan inte leva utan den. Jag tänker på allt vi gjort, när vi var på Liseberg och jag frös och du gav mig din jacka eller när vi låg i min säng och bara pratade i flera timmar. Du får mig att må bra. Det kanske är som mamma säger, att du tar ner mig på jorden? Ja vet inte, men jag vet att jag älskar dig och jag kommer alltid göra det. Jag saknar dom tre veckorna som jag vi var tillsammans i sommras. Dom var helt underbara älskling och jag önskar att jag kunde dra tillbaka tiden och komma tilbaka dit igen. Du får mig att vilja fortsätta med saker och vilja bli bättre, som med fotograferningen osv. Jag tänker på dig varje secund, varje minut. Det finns så mycket jag skulle vilja säga till dig men orden räcker inte till. Du gör min dag varje dag, du gör hela min värd. Jag trode inte på kärlek innan jag träffade dig men du visade att den fanns, du visade mig hur det känns att älska någon på riktigt. Du har den finaste personligeheten en människa kan ha och det är därför jag blev kär i dig från början. Snart har det varit du och jag i åtta månader och dom åtta månaderna har varit dom underbaraste i mitt liv. Om fem dagar är jag hos dig igen, om fem dagar så kan jag se in i dina ögon och säga dom finaste orden man kan säga till någon "Jag älskar dig". Det finns bara en person som dig och det är du. Jag Älskar Dig Rasmsus och jag kommer alltid göra det, jag älskar dig för den du är och inget kan ändra på det. Du är MIN dröm, mitt liv och min frmatid♥

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Kan inte svara på de där för de skulle inte bli lika fint som de du skrev men jag älskar dig nu o för alltid <3<3

2011-09-18 @ 22:39:47
Postat av: En blogg om Kevin

Åh va glad jag blir! =) Stor kram!

2011-09-19 @ 08:37:33
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0