Hemma!!!

Hemma efter en låång dag med många skratt, dagen började med att halva klassen var sjuka, sen gick den delen av klassen som var där till bunketorp för att sätta upp ett spår till spårdagen i morgon, haha, lataste klassen går tre km i en skog för att sätta upp gula band på lycktstolpar och träd ;) måste säga att musiken var underbar ida också, tror inte vi skrattat så mycker på musiken förut? ahah
Just nu sitter ja o väntar på att min kära mamma ska komma hem så vi kan åka och träna, grymt skönt ska det bli! men innan hon kommer ska jag ta en alvedon för jag har grym huvudvärk just nu men det botar vi snart ;) sen blir det att göra matte läxan också...
Men nu ska jag käka lite mellis men först en fin bild på älsklingen so jag saknar så otroligt mycket



// Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0