Sofia i tele<3

Engelskan va inställd ida så man slutade 12.00, ganska najs faktiskt ;)

Just nu pratar man med Sofia i tele.Snart snakat med henne i 3h o 30min, haha, värdens goaste tjej asså. Skriker fångad av en stormvind medans hon blåser håret, många minnen med denna tjejen. Älskar dig bästastevän<3<3 hennes blogg -------> http://sofiafia.devote.se/
Denna tjejen kan man verkligen snacka om allt mellan himmel och jord med, vilker vi gör också ;)

Snart klar med beccis header till hennes blogg också, blir faktiskt riktigt bra :) hon säger att hon inte kommer blogga så mycket men nu när hon får en så snygg header så måste hon ju de ;) haha,

en ganska ny bild på mig o fia

Kommentarer
Postat av: fia

naww tack gmn, love u 2!! :D <3 puss på dig, jaa jag sjunger medan jag blåser håret vad kan man förvänta sig av en tjej som sjunger när hon har chansen ;)

2011-09-16 @ 16:30:20
URL: http://sofiafia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0