Träning, kärlek o lite annat

Kom hem för en stundsen från träningen, sen va jag även på coop med mamma en snabbis o köpte lite små grejor till i morgon. När man kommer hem har pappa fickat te med ägg- macka :D de e rikigt najs de facktiskt,
En underbar sak när man tränar (tycker iaf jag) är att man liksom slapnar av i huvet, de låter säkert jätte konstigt, men de jag menar är att man inte täncker på massa annat utan fockuserar på det man gör. Sen känslan efter, att man e helt slut typ, såå sjukt gött e de:)

Nu ska jag snart smsa min prins som just nu befiner sig i Cypern. Saknar honom så otroligt mycket men han kommer ju hem på fredag och sen är det ju bara en vecka kvar tills man sitter på tåget dit. Helt sjukt att vi redan vart tsm i 8månader, känns som om det var igår jag såg honom på stationen för fösta gången. Älksar killen så otroligt mycket att det inte finns.  Men det är snart du ocj jag igen älskling <3

Gammal bild från ibörjan av sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0