helgen o lite till :)

Förlåt för dålig uppdatering i helgen, var ju som sagt hos älsklingen blev inte att det blev tid att blogga. Men nu är jag tillbaka igen;)

I fredags så hängde verran o Ebba med mig in till stan för att ja skulle slippa vara själv. Så de va ganska mysigt, vi käkade subway o pratade en massa. Sen träffade vi även Fia en snabbis, två minuter typ bara för ja var tvungen att springa på tåget... Sen blev det att sitta på tåget i tre timmar typ. På kvällen sen blev det tacos, film och massa mys.
Sedan på lördan så träffade vi Fella o Abbe. Jag trodde inte man kunde de men vi (ja o Fella) lyckades på något sett gå vilse i köping. Va riktigt mysigt att bara gå runt o snacka sådär :) Älsklingen fick komma och hämta oss sen... På kvällen sen så blev de riktigt god mat och ännu mera film o mys. Igår då sä hände de inte så mycket, vi chillade mest osv. Åkte ju hem då med, sämsta dagen söndagar asså... Men iaf, på tåget då så tog först batteriet på datorn slut och ja kunde inte ladda den där, så börjar mobilen dampa men de fixade sig efter att man fått ta ut batteriet 4gånger typ ;)

Idag va det skola som vanligt, måste plugga ganska mycket denna veckan. Har prov osv. menmen. Natta gjorde min dag ida måste ja säga, hennes små sånger asså;) haha

Just nu så snackar ja lite skype med värdens finaste älskling och finaste Felicia. Ska också plugga lite engelska nu, något att se framemot...eller inte;)

aja, lite bilder på mig o älsklingen från helgen nu

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0