Nuu...

...såå, förlåt för dålig uppdatering denna veckan. Pluggade sönder mig i onsdas osv. sen har de vart massa annat så har inte riktigt orkat men nu är ja tbx ;)
Idag var det iaf skola, får höra en del som inte är så roligt om vissa också...Sen efter de gick man tillsammans med Ebba hem till Sofiafia där vi satt utanför i ca40min o väntade. När hon kom så var Ivar redan hemma så vi kunde ha gått in ist menmen. Vi hade det mysigt där vi satt, var ju sol så klagar ju inte ;) var ju ganska många skratt o roliga kommentarer där, haha :) Ebba, säger bara "o viftade lite" ;) Imorgon kommer vi att sussa hos Fia också, mysigt! Kommer bli grymt kul, va sjukt längesen också :) Innan det ska jag träna och sen blir set mot stan med fialotta för att köpa pressenter till min alldeles egna Rasmus som fyller 18 nästa fredag. Ska åka dit då också :) Kommer ta massa bilder i morgon som jag kommer lägga upp här (y)



Älskling, ja vet att jag inte är perfekt, jag vett att jag blir sur ibland men du ska veta att jag älskar dig över allt annat o i mina drömmar kommer det alltid vara du ock jag. Du är mitt liv vännen. Trodde inte att man kunde bli så kär som jag är i dig, trodde inte heller att man skulle kunna säga att man skulle kunna göra allt för en person och mena det. Du vet mer om mig än någon annan och även om vi bråkar ibland så vill jag att du ska veta att även om jag sur o arg så får du mig att smäla o ja blir helt knäsvag varje gång du säger att du älskar mig. Ingen förstår så bra bra som du och jag skulle inte klara mig utan dig♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0