2 av mina fina favoriter

Matte läxa var de ja!? Måste skriva klart en grej för fotolektionen i morgon också.. mycket nu känner jag o vi har inte ens kommit igång än? Haha, men tror detta var första dagen då man eller jag i vilket fall kände att man fick igång samtal med tjejerna o vissa av killarna! Kommer nog bli bra de här tror jag.. Har fått kritik för att jag inte bloggar också, det är så här: Den datorn jag har nu vill inte riktigt det jag vill o när den inte vill det tar de typ 1000 år att göra ett blogg inlägg.. sen känns allt så tråkigt när de inte finns bilder häller men har galet mycket nu så tänkte lägga upp lite ofixade från igår idag eller i morgon. Har MASSA idéer till bloggen men behöver en bättre dator som e smidigare att använda med dom programmen jag behöver och så där för det så. De kommer bli bättre, borde få datorn nån gång denna veckan men vet inget så vi får vänta o se. Ni lär märka när den kommer! Kyss*
 
2 av mina fina favoriter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0