American Horror Story

Dags för ett inlägg nu kanske? Vet egentligen inte vad jag gör på dagarna men dom liksom bara försvinner? Blir inte häller att jag bloggar men fick fixat riktigt mycket bilder igår så tänkte ta o lägga upp dom i ett separat inlägg senare.. Imorgon är planarena att vi blir hämtade av abbe o sen drar till karlskoga, där blir de att hitta på något kanske? o sen drar vi till en kompis Rasmus o Abbe typ känner som fyller år o chillar där. Sen får vi se hur länge vi stannar, kanske blir att fota med fella hos abbe o se en serie osv? Ikväll blir det (hoppas jag) ut på promenad med Rasmus o Sari (hans mamma) o sen så vet jag inte? Ringa Sofia o snacka lite med henne en stund? Vi får se helt enkelt! Juste, tror bloggningen kommer bli som vanligt när skolan börjar o alla rutiner blir som vanligt. Så ni som fortfarande läser o kollar in varige dag, tack för ni gör de, gör mig verkligen super glad!
 
Serien ja skrev om, tror den är riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0