Blogga utan m?

E på mammas dator nu, lite jobbigt när inte m-tagenten fugrerar så man får sitta o kilistra in osv. men får ju en om ca1-3 veckor så (hoppas jag i alla fall). in sttionära eller vad de heter so jag använder för tillfället är inte riktigt kompis med mig så låna dena ett litet tag. 
Hemma från andra skol dagen då. Hur den var kan man ju fråga sig? Tycker de e svår att visa veman är när alla inte riktigt pratar med varandra o de e lite spent(?) osv. Haha, e en person som inte gillar när det är tyst o börjar parata som ja vet inte vad när jag är nervös. Vet inte riktigt om de är bra eller dåligt, får helt enkelt se! 
 
Har massa bilder men då jag inte har någon egen dator som funkar normalt så kommer de antagligen komma rätt mycket då jag får en så håll ut! De kommer, tills dess? Får ni nog läsa omitt liv som jag gissar inte är särskilt spännande..  Kommer göra någa tidsinstälda om lite allt möjligt så länge, lite musik, serier,filmer o massa annat smaskit! 
 
Bilder från mammas dator, Öland 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0