Last Train Home

Ja okej, då var de kanske dags för ett blogg inlägg då? E ett tag i mellan kan man ju säga.. Men efter som jag tänkte satsa mer på att ha denna bloggen som en foto blogg istället för vanlig blogg så blir det lite så just nu. Får antagligen dator nästa vecka? Hoppas på de i alla fall så då jävlar! Hahah, nej men har lite ideer o har MASSA fritid nu i helgen så.. Blir att fota massa o jag tänkte även använda de jag lär mig på foto lektionerna i skolan? Hade tänk göra nån foto gauid om de? Låter de bra? Haha, låter nästan lite som lärarna där!
Har lite planer inför helgen ändå, i morgon blir de Madagaskar med syster (har velat se den filmen länge så när inga vänner vill med, då tar man sin syster), Sen måste jag städa mitt rum o min toa.. skit stökigt o toan? jaa... en gång i veckan så.. inget ni vill veta gissar jag så vi slutar nog där. Sen på sönda? Kanske våldgästa Sofia? Vart ett tag sen så e nog dags nu!
Nu ska ja gå tillbaka till mina serier en stund o sen blir de duschen mer serier o sen sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0