stavning..

hemma igen, va ett tagsen.. Känns inte som det dock.. I morgon efter ja har käkat frulle, dushat o allt sånt så drar ja till Ebba! Får a se lite vad som händer där? Sofia kanske kommer osv? Ska ev. Till Banken på eftermiddan i alla fall. Ska kolla upp lite smått och gått :)
 
O sen på tal om ingenting så har ja fått en liten foto ide som ja tror kommer bli grymt bra! Så ska ta o se om de blir lika bra på skärmen som i mitt huvud? haha.. Nej men ska vara rätt ljhus o så så blir la lite fix o trix antar jag.. Juste vet inte om jag har berättat men jag har skrivigt ett inlägg (låång time ago) om hur mycket jag gillar gamla kamerer (har nått för gamla grejer..). Har i alla fått en sådan nu! Min underbart fina mormor hitta den hos en vän som hade tänkt slänga den. Den är helt orör på ja vet inte hur länge så om jag har tur (rikgigt mycke tur) så kanske de finns film kvar i den! Inte för att vara sånt med de e vad jag skulle kalla riktigt coolt!
 
Ska nu ta o ringa upp min förrvirrade pojkvänn så vi kan reda upp lite grejer, när vi ska träffas o lite annat.. Kyss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0