Alla hjärtans dag♥

Glad alla hjärtans dag på er :) om man nu säger så? vet inte riktigt men.. Dagem hitils har vart helt underbar, åkte in till stan o käkade subway (det är vad vi kallar romantiskt) gick runt lite, fick en ros o ett pressentkort av finaste♥ Satt i sängen en stund med tända ljus o snackade o redigerade lite bilder osv. Käkade med mamma, pappa o thilda o nu blir det ett varmt o mysigt bad :D Senare i kväll blir det film o massa mys med popcorn kanske? hoppas på det i alla fall :) Ska hoppa i badet nu puss på er♥ 
Till min prins
Du är den finaste killen på jorden
du får mig att må så sjukt j*vla bra
du förstår mig som ingen annan gjort tidigare
du vet allt,
det spelar ingen roll vad som händer
jag älskar dig oavsett o inget kan ändra på det
det är du och jag, det bara är så
jag älskar dig // Din Malin


Mer bilder kommer komma, finns massor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0