Ett litet inlägg

Har so nu men tänkte göra ett snabbt inlägg ;) Var ju rätt dålig bloggning igår, var ju på dansen osv. och när ja kom hem så slängde ja mig i sängen o prata lite med min älkling o sen blev det natten för mig! Vart riktigt roligt i alla fall! Slutar tidigare idag så ska hem till Ebba snabt innan vi drar till mig o hämtar kamern för att senaden tillsammans med Sofia, Emelie och Julia? åka in till sntan o fota lite :) Ska ju göra ny header till både Ebba och Julia så ;) Passar bra med lite bilder till de då kanske ;) Kommer bli as najs, sen ikväll blir det att packa o städa, inte längt kvar nu! Mamma villa ju att ja skulle packat klart innan bebis kommer så får la göra de idag och fixa de sista i morgon eller nått ;) image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0