Fruktsallad

Nu blir det en lite uppdatering! Ska käka o plugga lite nu medans ja väntar på bebis, måste dock plugga när han kommer också menmen..Inte blivigt nån updateringen i helgen, dåligt malin fy på dig! Men nu blir det som vanligt igen :) I lördas åkte ja o älsklingen in till stan o snacka o myste massa, käkade subway o frös som fan! När vi kom hem sa va mina föttre blå/ röda så.. Va hemma en stund och åkte sen till ica o köpte lite drika, chips o popcorn osv o sen blev det hem o kolla melodifestivalan! Dead by Aprill va klart bäst! Men igår då... hände de inget typ, myste i sängen rätt länge, snacka massa o så där, kolla på film o åkte sen o träna:) de va de tror ja? Ida ska vi kolla klart på en film vi kollat på varje kväll men inte sett klart än? Nån somnar typ så.. sen så måste ja verkligen plugga röven av mig! ekonomi är inte min grej känner jag... lite om ida nu kanske? Klockan ringde kl. 07.15, satte på snoze 3 gånger, fick bebis att vackna, gick upp, tog på mig onepiecen, gick ut.. nej men tog bussen till skolen om vanligt, något som va lite weard va dock att busschaffören stannar bussen o går ut o in i en lada? Sen kommer han till backa efter tre min o frågar om ja o julia vill smaka? Vadå smaka? haha, de va la dagens fail tror ja? ;) Annars har la dagen vart som vanligt? redovisat lite grejer i engelskan, haft slöjd o allt sånt? En helt vanlig skoldag alltså! Ska plugga nu, puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0