Allt för min syster♥

Litte blogg nu då :) Har precis dushat efter att mamma fick ett litet dampanfall på mig förut.. aja, nog om det! Inte långt kvar nu tills my boy kommer, sjukt hur mycket jag saknar honom när han inte är här! Skulle bara vilja kunna flytta honom så han hamna precis brivid mig men nej, få vänta några dagar till.. Nått som är possetivt är att han kommer två timmar tidigare :D inget ja klagar på precis ;) Vet inte riktigt vad som händer i helgen? Åker kanske in till göteborg o myser lite o kollar på film, i massor ;) Sons of Anarchy så klart sen hoppas jag även på denna filmen Sett trailen flera gånger å gråter redan? Aja, måste i alla fall se den! TAck för tipset Fellan :) Ska gå och ta bort de sista sminket nu osv. Sov Gott Nu Alla!



haha, o en fin bild på min fina syster. Älskar dig Thilda♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0