If you were a stone

Hemma från skolan för lite mer än en timmas sen nu. Har käkat, snackat tele med värdens finaste fella o smsar nu lite med my boy. Ikväll blir det att åka o träna så sjukt skönt! Tror dock inte att mina knän håller med om det men vi får se ;) När ja kommer hem sen så blir det att plugga.. inte kul men ett måste. Ska komma in på IT-gymnasiet så måste plugga då! Ska även snacka lite med min pojke o försöka fixa ghost whispere.. datorn vlii liksom inte läsa av skivan, o när den väl gör det är det inget ljud o aa.. Är i alla fall bara en vecka kvar tills min prins kommer imorgon, kommer bli så otroligt mysigt :) Vet inte riktigt va vi ska göra men? Tänkte åka till Universeum men vet ine hur de blir med de! Ska i alla fall kolla prao plats osv :) Kommer nog bli lika awesume som alltid, saknar honom så otroligt mycket att det är sjukt! Blir bara jobbigare o jobbigare att se honom åka/ åka ifrån honom men det är la så det är? Vet inte riktigt men att åka ifrån honom senaste gången va nog något jobbigaste jag gjort! aja, dagen har vart rätt bra, fort mycket gjort i alla fall så e rätt nöjd faktikst. Har inte vart så trött som dom senaste dagarna så ;) Det går frammot nu Malin :) men ska ta o fixa te eller nått o sätta mig o läsa igen lite engelska saker till provet på tisda, hörs mer serare :)


Du får komma hem till mig nu kompis, saknar dina sjuka ideer!

Kommentarer
Postat av: Felicia

<3<3 :)

2012-01-12 @ 18:37:16
URL: http://bighappysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0