Kom inte på nån bra rubrik?!

Blir strax film med min pojke men ränkte göra ett snabbt inlägg innan :) Har snackat lite med fisen o pallan o sägar bara att påsk kommer bli GRYMT!! haha :) Kmomer nog komma upp massa radom saker vi ska göra :) Ska dock inte göra allt, har ju värdens bästa kille så ;) men aa, grymt kommer det bli i alla fall :) Har lekt lite i photoshop också, först så funkade det inte i min dator för hade inte alla programmen osv så fick låna älsklingens. Det funkade inte där heller först men sen så ;) haha, tog en stund men de gick tillslut! Blir inte duschen ida utan blir snabbt i morgon innan vi ska dra in till "stan" o fixa lite grejer, blan värma pjexorna som min prins fick i julklapp o även kolla på tatuerings tider till honom :) aja, kommer bli awesume! Mer imorgon puss♥

btw, jag älskar Rasmus vita mystofflor, skit goa är dom :D


älskar dig med än något annat bebis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0