Matte är bra att kunna..

Lämnat bebis vid tåget så han är sntrax hemma nu. Ses redan om två veckor dvs. om en helg så.. Trodde de skulle vara mer men e riktigt glad att de inte va de :) Kommer gå fort! Kollat lite på film, börjat ladda hem 5 säsongen av Ghost Whisperer o kollar just nu på Elsas värld! Ska snacka lite med älskilngen i tele innan de e dags att nana, sorry för dålig udt, haft en mys helg med min prins♥ Måste börja udt med när jag med honom.. aja, ska kolla nästa av snitt nu PUSS

..Du+Jag = Vi

Kommentarer
Postat av: FÖRLORAT PAPPA + 2 VÅLDTÄKTER

Hej Babe <3

Nu har du chansen att bli dagens blogg hos mig :) Skulle vara superkul om du ville vara med <3



PUUSS

2012-01-23 @ 19:50:52
URL: http://joo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0