Rörigt inlägg..

Vart dålig bloggning igen igår! Fy på dig Malin! haha, skoja men  typ ;) Kollade iaf på massa film igår, tränade osv. Sov ju hos sofia till igår! Vart riktigt awesume, snackade massa o bler rätt flummigt i slutet också. aja, Ebba somna så blev att ja o fisen låg o snacka en stund med. Blev väckta av att Ivar kommer in i rummer o skrattar åt oss.. belv sen frukost men hennes familj osv. Blev rätt kortfattat men aa, kom på massa intärnskämt också, som vattenkokare osv. Snackade även med min prins igår, måste säga att han är lite seg.. men bara lite. Bara ite mer än timma seg men jaa.. Siter så snält o väntar på att han ska duscha o kolla på film osv, så snäll är jag! ;) haha, skriver på engelska sak nu, slutar om 4min. Ska skriva en intervju på engelska osv.. aja, snacka även massa med bästa fellan igår, så sjukt söt är hon! Hon gjorde även min dig ida (skrev ett inlägg på sin blogg till mig) Bäst är vad hon är! Klicka in på hennes blogg HHHHÄÄÄÄRRRR!!! Slutar nu så, Puss 

Kommentarer
Postat av: Fella

Lugnt Malin :) <3

2012-01-30 @ 11:35:36
URL: http://bighappysmile.blogg.se/
Postat av: JOZ♡

Tja! Undrar om du skulle vilja kika in hos mig och säga vad du tycker om min blogg? Bra/ Dåligt? Alltid kul med andras åsikter!



Gillar du inte sånna här kommentarer ber jag om ursäkt! Hoppas du har en bra måndag! Kram (:

2012-01-30 @ 13:15:48
URL: http://bedeliciious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0