Ett lååångt inlägg..

vart riktigt dålig updatering igår känner jag! Ingen faktiskt.. Men va hände igår dah? nja, inte så mycket. Var med tjejerna, johannes osv i skolan. Följde sen med Ebba o Filippa till k-mässan för att möta upp Anna. Filippa skulle söka jobb så hon åkte bara med oss dit! Gick till donken för att käka.. smsar mamma att hon ska föra över pengar. Hon gör det o då kommer ja på att mitt lilla fina gröna o vita kort ligger hemma.. menmen. Åkte sedan hem så va hemma vi 6 typ. Första fredan på länge jag vart själv hemma med familjen! Fötsökte övertala pappa att köpa bh o troser till mamma når hon fyller o de sluta med att han fråga om jag ville ha ett nytt objektiv ! De tackar man ju inte precis nej till.. ;) haha, snacka med fellan också. Vet inte hur länge man vi snacka om allt mellan hillem och jort typ ;) Hon e as go, verkligen! Kvällen avslutades med att man somnar i skype med bebis.. Länge sen man va så trött.. Ida blir det städa rummer på riktigt! Ska gå igenom alla papper, kläder, damsuga tvätta golvet osv. Ska också plugga lte har jag tänkt? Sen ikväll blir det hem till ebba o ligga o se massa tjej filmer :D haha, med popcorn så klart :) mysigt! Blir vell massa snack som vanligt ;) Det va la de? Jo juste, vecka 13 drar jag till polen i en vecka. Ska åka runt å kolla på massa olika koncentrations läger osv men de kommer bli riktigt awesume :D Kameran kommer så klart med men vet inte riktigt hur det blir med blogen under den veckan menmen :)
Detta långa inlägg får awslutas med en bild på mig o värdens finaste.
även om vi bråkar så älskar jag dig mer än något annat, du är bäst älskling♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0