you gotta risk it to get the biscuit

Sitter i sängen nu o ska stax kolla på några av snitt av ghost whisper :D Gick ju inte att ladda ner så fick den ida så... då vet ni vad jag ska göra ida! Kom hem för en stundsen, har vart på ullared med mamma o sysster. Vart ingen folk alls typ? haha, första gången ja vart där då inte alla caféer vart upptagna (platesrna där asså), fick hem lite grejer också. Bilder kommer nog när ja har fått mitt minnes kort till kameran som just nu beffinersig i köping.. glömde de i älsklingens dator så.. men aa, blev iaf en skidjacka, vågtång, ghost whisper osv. Har snackat lite med älsklingen osv, dock funkar inte min mic på skype men.. det fixar sig nog.. kanske.. Men nu när ja fixat laddaren till datorn (med lite tejp..) så den laddar så ska ja ta på mig min råsa gosiga fina one piece o mysa med en citron till ghost whisperer fjärde sesongen!! Ha det gött nu :D


min fina pojke, stolt över honom♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0