Nått annat än det här

Ny duschad o gosig sitter jag nu i min säng, väntar på ett mirakel... Em neaj, ska fixa mig o sen ta bussen till Sofia där dagen ska spenderas, en del i alla fall. Ska snacka lite, chilla lite o så kommer PALLAN! Har inte träffat henne på riktigt länge nu så de ska bli riktigt kul! Ikväll blir det bowling med Rasmus, Mamma i Thilda o sen kanske lite film mys? Vi får se lite vad som händer. Nej, ska ta o fixa mig nu så vi kanske kommer iväg nån gång..
 
Juste, ni som fortfarande läser
Är de något ni vill att jag ska skriva om? Lägga upp mer bilder? Ha en frågestund kanske? Känns nu som om de blir samma sak sida upp och sida ner så här behövs lite förändring känner jag! Kom med lite tips eller idéer :)
Min favorit!
Kommer komma massa bilder från öland med har inte tid att lägga upp o fixa just nu men håll ut, de kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0