Sweet Dreams

Skrev ett inlägg igår men blev tydligen inte att ja la upp det. Har ju inte vart så mycket blogg den senaste veckan, vill ni veta varför? Jo för att vårat interten fick för sig att sluta fungrera? Nu e det tillbaka i alla fall..
Menmen, I Onsdas så var älsklingen o hans pappas familj här på midda, i torsdas så var ja på Universeum+ Liseberg med hans familj o blev att ja sov kvar på deras hotell. Vart riktigt mysigt!
Just nu håller vi på o packar för fullt för imorgon blir de Öland med familjen o även träffa Abbe o Fella! Kommer bli riktigt grymt tror ja?! Massa bilder kan ja lova! Ska ha med mig stativet o alla grejer så kommer nog bli toppen! Vet dock inte hur uppdateringen blir medan vi är där? Hoppas på at blogg.se appen i o internet inte sviker mig haha. Ska strax ta o dra med mig min prins till hemma kväll o lämna tillbaka lite filmer o handa lite små grejer till honom. Ska lägga upp bilder på vad jag fick när han vart i Tyskland föst bara!
 
Spotify

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0