Jag missar aldrig några bussar, haha

Ska gå till bussen om en kvart typ. Sluta 10/11? e einte riktigt säker men åkte hem o chilla lite, käka osv. Har packat ner kameran nu men har tappat bort ett av minneskorten? Ingen aning om vart de e men får fixa de i morgon.. Blir att städa rumet imorgon, ut o gå,fixa datorn så ja kan lämna tbx den o sen hem till sofia o fixa henne inför hennes bal. Får se om ja drar med till kungsbacka på skumfestivalen efter de? haha, skulle nog tro de ;) Men de beror ju på om ja e klar med allt då också?! Hoppas de. Nej, nu ska ja springa ner o ta en frukt eller nått o sen fixa klart allt o sen dra! Kyss*

Får bli en bild på mig o två av mina favorit tjejer så länge♥

Johannes o Mange Jag missar aldrig några bussar, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0