Big Brother o lite till

Pluggat rätt bra ida faktiskt, kan engelskan till 100 o no:n har man läst igenom en del av i alla fall så.. Dock så råkade jag radera allt jag skrivigt i prodjektet i slöjden så är ja bara att börja om antar jag.. Min enegrgi för pluggandet försvann där kan jag säga.. Har suttigt med älsklingen i skype en stund nu o kollat på lite olika program som big brother osv. Tycker det var synd att Hanna W (blogg Hanna eller vad man kallar henne) åkte ut men som tur är så finns ju blan. Snipan o Kia (hur hon nu stavas) kvat.. haha, jaja. BB är nog egentligen ett ganska patetiskt program! Men kollar ju på det själv så ska inte säga något men men! Nu blir det att ta bort sminket och allt det där innan det blir sängen o snacka i tele. med älsklingen några min innan det blir att sova. Har sagt det många gånger men det är sjukt hur mycket jag saknar killen.. Blir bara jobbigare av att man vet att vi inte kommer träffas på ett bra tag.. Men får göra det bästa av sitvationen o hålla mig sysselsatt så att tiden går fortare! Distansförhålanden suger ibland.. Men vad ska man göra, är man verkligen kär så är man o de kan man inte ändra på!
Nu blir det somsagt att fixa sig o sen sova sitta natten som 15.. kommer ju vakna som 16 i morgon så! haha,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0