Hemma från Mölndal

Vart en sjukt bra dag och den kommer bara att blir bättre! Vart ju skola först ida, sne så drog vi till kungsbacka o käkade subway o skrattade hade det bara allmänt roligt.. sen så drog vi till mölndal! Julia lämnade oss i lindome så bel att bara jag Ebba o fisen fot men e sjukt så många fina bilder det blev! Har några jag inte laggt upp så dom kommer aningen i morgon eller i ett tidsinställt inläg under veckan :) Tänkte kolla om älsklingen eller nån kunde gästblogga men vi får la se hur det blir med de ;) Ska i alla fall slänga ner lite kläder, lite filmer osv. o dra till Ebba! Kommer bli super♥ Kommer vara död i moorgon med det är la lika bra antar jag.. måste ju sova tidigt osv så.. aja, puss på er och hoppas att ni får en underbar freda i det underbara vädret! Ellar aa, e mörkt nu men aa.. Kyss*

saknar känslan av dina läppar mot mina..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0