Ibland leker livet och ibland inte...

Rubriken säg ju rätt mycket men aa, vart riktigt dålig bloggning igår? Vet inte om den kommer bli bättre i da men lite i alla fall! Ida kommer moromor, kusin(er?) o moster hit o ska fira mig o syster lite! Sen ikväll blir det vell melodifestivalen o funderar på att ringa fisen eller nått? Sen ida så kommer kanske nya headern/ Desainen upp, fråger mm. Är också med i dagens blogg i http://fellzanfoto.blogg.se/ så gå in o kicka där lite! En super bra blogg av en av värdens finaste o underbaraste tjejer!
Nu blir det hög musik o städa rummet osv.. Myskläder är självklart på! Älsklingens gröna tjöja (som ja tror att ja snodde faktikskt? Elak tjej..)och mjukis byxor från team sportia! Puss

(Bilder från disco o skriskoåkrning, hemsedal o lite övrikt kanske kommer upp idag också så håll koll)

1000 sånna bilder, men "Man måste våga vara riktigt ful för att kunna vara riktigt vacker!"


fula som fan är vi men jag älskar dig så sjukt mycket ändå! Är mig själv med dig o vi har så sjukt kul ihop, du är bäst fisen♥ Döda mig inte för bilden nu..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad söt du e gumman :)<3

2012-03-10 @ 12:59:14
URL: http://fellzanfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0