Jobbigaste dagen på hela resan

Onsdag idag som jag tror att alla har föståt! Upp tidigt o käka frukost och allt o sen blir det iväg till Auschwits! Detta kommer nog vara den jobbigaste dagen tror jag? Längsta också faktiskt.. aja, till vad detta inlägget ska handla om nu! Inlägg 8- En bild på den personen som vet mest om mig och en kort beskrivning. 

För utom Rasmus så är det nog Sofia (fisen) som vet mest om mig? Tror jag faktiskt säger allt till henne? Hon är i alla fall en av dom som jag vet att jag skulle kunna ringa halv 2 på natten och bara snacka. Hon är helt underbar! Om det är något så ringer jag oftast henne och hon får mig alltid att bli glad. Brukar sluta med att vi sitter och snakar o helt random grejer? Hahha, vet inte varför men kul har vi!

Nu, En bild på min lilla Fis♥ Och det säger jag med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0