Måndag

Morgon på er! Ännu dags för att tidsinställt. Hoppas att de funkar osv, har ju inte gjort något sånt innan så ja... 
Inlägg 3 - Någon som förändrat mitt liv

Det finns ju många personer, men en av dom är en tjej som jag inte längre är med så mycket! Lärde känna henne lite i början 7 men började föst va med henna under sommaren mellan 7 och 8. Hon förändrade mycket med mig. Jag blev mer social och allt! Innan hade jag varit veldigt ensam eller vad man ska säga? Hade inte så många kompisar. Det var under en tid många som var elaka och stötte ut henne pgr. av en egentligen ganska löjlig sak. Jag stod i alla fall upp för henne så på den vägen var det! Utan hanne hade jag inte vart där jag är idag. Utan henne hada jag inte träffat min stora kärlek! Hade även inte träffat fisen och mångamånga fler! Jag tror häller inte att mitt intresse för att fota skulle vara så stort! Allt började egentligen med henne, vi tog kort tillsammans, vi åkte pås semester o hade många roliga och mysiga stunder ihop. Men efter att tag häde det massa grejer och vi är inte längre med varandra. Det är lite synd men livet går fortfarande vidare! Jag vill i alla fall säga tack till dig Veronica. Du har helt enkelt förendrat mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0